डिजाइन पत्रिका
डिजाइन पत्रिका
समायोज्य टेबल बत्ती

Poise

समायोज्य टेबल बत्ती पोइजको एक्रोब्याटिक उपस्थिति, अनफोर्मको रोबर्ट डाबी द्वारा डिजाइन गरिएको एक टेबल बत्ती। स्टुडियो स्थिर र गतिशील र ठूलो वा सानो आसनको बीचमा बदल्छ। यसको प्रबुद्ध औंठी र यसलाई समातिएको हातबीचको अनुपातमा निर्भर गर्दै, वृत्तलाई एक प्रतिच्छेदन वा स्पर्शरेखा देखापर्दछ। जब एक उच्च शेल्फमा राखिन्छ, औंठीले तखता ओभरह्यान गर्न सक्दछ; वा औंठी झुकाएर, यसले वरपरको पर्खाललाई छुन्छ। यस समायोज्यताको उद्देश्य भनेको मालिक सृजनात्मक रूपमा समावेश हुनु र यस वरपरका अन्य वस्तुहरूको अनुपातमा प्रकाश स्रोतसँग खेल्नु हो।

प्रदर्शनी पोस्टर

Optics and Chromatics

प्रदर्शनी पोस्टर शीर्षक अप्टिक्स र क्रोमेटिकले रet्गको प्रकृतिमा गोथे र न्युटन बीचको बहसलाई जनाउँदछ। यो बहस दुई अक्षर-रूप रचनाहरूको टकराव द्वारा प्रतिनिधित्व हुन्छ: एउटा गणना गरिएको छ, ज्यामितीय, तीक्षो रूपरेखाको साथ, अर्को रंगीन छायाको प्रभावशाली खेलमा निर्भर गर्दछ। २०१ 2014 मा यो डिजाइनले पेन्टोन प्लस श्रृंखला कलाकार कभरहरूको लागि कभरको रूपमा काम गर्‍यो।

औंठी

Gabo

औंठी गाबो रिंग मानिसहरूलाई जीवनको चंचल पक्ष फेरि हेर्न प्रोत्साहित गर्न डिजाइन गरिएको थियो जुन वयस्कताको आगमनमा सामान्यतया हराउनेछ। डिजाइनर उनको छोरालाई उनको रंगीन जादू घनका साथ खेलेको अवलोकनको सम्झनाबाट प्रेरित भएको थियो। प्रयोगकर्ताले दुई स्वतन्त्र मोड्युलहरू घुमाएर औंठीसँग खेल्न सक्दछ। यो गरेर, रत्न र color सेट गर्दछ वा मोड्युलहरूको स्थिति मिल्दछ वा बेमेल हुन सक्दछ। चंचल पक्ष बाहेक, प्रयोगकर्तासँग दैनिक बिभिन्न औंठी लगाउने विकल्प छ।

मनोरन्जन

Free Estonian

मनोरन्जन यस अनौठो कलाकृतिमा, ओल्गा रागले एस्टोनियाका अखबारहरू यस वर्षको प्रयोग गर्‍यो जब कार मूल रूपमा १ origin 33 मा उत्पादन गरिएको थियो। नेशनल लाइब्रेरीमा पहेलो समाचारपत्रहरू फोटो खिच्न, सफा, समायोजित र परियोजनामा प्रयोग गर्न सम्पादन गरिएको थियो। अन्तिम परिणाम कारहरूमा प्रयोग गरिएको विशेष सामग्रीमा छापिएको थियो जुन १२ बर्षसम्म रहन्छ, र यसलाई लागू गर्न २ 24 घण्टा लाग्यो। फ्रि एस्टोनिया एक यस्तो कार हो जसले ध्यान खिचेको छ, मान्छेलाई सकारात्मक उर्जा र उदासीनता, बाल्यावस्थाको भावनाहरूको साथ वरपर। यो सबैको जिज्ञासा र संलग्नता आमन्त्रित गर्दछ।

इक्वेस्ट्रियन जटिल

Emerald

इक्वेस्ट्रियन जटिल समग्र वास्तु र स्थानिक परियोजना छवि सबै छ भवनहरूको एकजुट गर्दछ प्रत्येकको कार्यात्मक पहिचान प्रकट गर्दछ। एरेनास र स्टेबलको विस्तारित facades प्रशासकीय सम्मिश्र कोरमा निर्देशित। क्रिस्टल ग्रिडको रूपमा छ-पक्षीय भवन हारको जस्ता काठको फ्रेममा टुक्रिएको छ। पर्खाल त्रिकोणहरू पन्ना विवरणको रूपमा गिलासको बिच्छेदनले सजाइएको। वक्र सेतो निर्माण मुख्य प्रवेशद्वार हाइलाइट गर्दछ। Facades ग्रिड भीतरी अन्तरिक्ष को एक हिस्सा हो, जहाँ पारदर्शी वेब को माध्यम बाट वातावरण। आन्तरिकहरूले काठको संरचनाहरूको विषयवस्तु जारी राख्दछन्, अधिक अनुपातिक मानव मापनको लागि तत्वहरूको स्केल प्रयोग गरेर।

स्पिकर अर्केस्ट्रा

Sestetto

स्पिकर अर्केस्ट्रा वास्तविक संगीतकारहरू जस्तो खेल्ने स्पिकरहरूको अर्केस्ट्राल इम्स्म्बल। सेस्टेटो एक बहु-च्यानल अडियो प्रणाली हो कि बिभिन्न टेक्नोलोजीहरू र विशिष्ट ध्वनि केसलाई समर्पित सामग्रीहरूको अलग लाउडस्पीकरहरूमा व्यक्तिगत इन्स्ट्रुमेन्ट ट्र्याकहरू बजाउँदछ, शुद्ध क concrete्क्रीट, काठको ध्वनीबोर्डहरू र सिरेमिक सीsहरूको बीचमा। ट्र्याकहरू र भागहरूको मिक्सि listening शारीरिक रूपमा सुन्नको ठाउँमा फिर्ता आउँदछ, वास्तविक कन्सर्टमा जस्तै। सेस्टेटो रेकर्ड गरिएको संगीतको चेम्बर आर्केस्ट्रा हो। सेस्टेटो प्रत्यक्ष रूपमा यसको डिजाइनरहरू स्टेफानो इवान स्कार्सिआ र फ्रान्सेस्को श्याम जोन्का द्वारा आत्म-उत्पादन गरिएको हो।